Het aftellen is begonnen.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Roelynke - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Roelynke - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen....

Blijf op de hoogte en volg Roelynke

01 September 2015 | Nederland, Groningen

Zoals Shakira het zo mooi zingt 'It's time for Africa'...... De laatste loodjes en dan andere loodjes in die rugzak (en koffer) op weg naar Marokko... Ik ben benieuwd wat ons dat gaat brengen... Vier sterren meets hangmat.... Twee uitersten samen op één reis... Dat kan niet anders dan een heel mooi verhaal worden :). Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Ingredienten? Naast waarschijnlijk veel couscous (voor mij) en waarschijnlijk heel (schapen?)vlees voor Simon...veel zon.... (hoop ik)....veel wind (hoopt Simon), veel te zien en te doen (hoop ik)....mooi chillplekken (hopen we allebei).... Op zoek naar natuur, zee, strand, sahara, steden, cultuur en al het andere dat Marokko ons te bieden heeft. Een kaart (hopenlijk ook een tomtom) een auto en een creditcard.... ik denk genoeg om er wat moois van te maken!

• 02 September 2015 - 09:37

Kees Doesurg:

Dit is een leuke manier om te lezen over jullie reis en belevenissen in Marokko. Niks vergeten?????

groet,

Kees en Monique

• 02 September 2015 - 12:15

Roelynke:

Tja Kees en Monique, dat weten we pas als we er zijn. ...

• 03 September 2015 - 17:53

Dis:

Ach schat dit jaar is er maar 1 belangrijk 'iets' wat je niet moet vergeten. Don t forget mister Templar

• 03 September 2015 - 17:54

Disna: